Slik kan du støtte Lillesand Speidergruppe

Lillesand speidergruppe drives på dugnad av en liten gruppe voksne som ønsker å gi våre speidere et variert og spennende program. Speidergruppa har utgifter knyttet til friluftsutstyr, turer og drift av lokaler. I tillegg vil vi at speiding ikke skal være dyrt for den enkelte speider, slik alle skal kunne være med. Vil du støtte oss i vårt arbeid finnes det flere måter å gjøre dette på.

Støtt oss med Grasrotandelen

ORGANISASJONSNUMMER 996 718 492

Med Grasrotandelen kan du som spiller være med på å bestemme hvemsom skal få glede av noen av pengene.

Norsk Tipping har et stort overskudd hvert år. Dette blir tilgodesett lag og foreninger over hele Norge.

Hvis du vil støtte laget ditt med Grasrotandelen kan du spille Tipping, Oddsen, Keno, Lotto, Vikinglotto og Joker.

Vi vil ikke oppfordre folk til å spille, men hvis man først spiller, håper vi at du velger Lillesand speidergruppe som din grasrotmottaker. Skulle du angre på det kan du når som helst bytte grasrotmottaker.Det er helt gratis å registrere seg som grasrotgiver, eller bytte grasrotmottaker.

• Du får ikke mindre gevinst, eller betaler noe mer ved innlevering av kuponger om du er grasrotgiver.
  • 5 % av det du spiller for går rett til din grasrotmottaker.
  • Vi kan ikke se hvem som er våre grasrotgivere, ei heller hvor mye den enkelte spiller for eller får i premie.

Slik gjør du for å knytte deg til grasrotmottakeren Lillesand Speidergruppe:

1. Internett Norsk-tipping.no Logg deg inn med kort og kortleser og velg Min side, deretter Grasrotandelen. Her kan du søke opp Lillesand speidergrupe og enkelt knytte deg til.
2. SMS Send kodeord: GRASROTANDELEN 996 718 492 (tjenesten er gratis).
3. Hos kommisjonæren Si at du vil registrere deg som grasrotgiver til Lillesand speidergruppe. (Organisasjonsnummeret er 996 718 492 (hvis de spør).
4. Norsk Tipping Mobilspill Last ned den siste versjonen av Norsk Tipping Mobilspill – dette gjør du under Min Side, deretter trykker du Oppdater. Deretter kan du søke opp Lillesand speidergruppe og knytte deg til direkte fra Norsk Tipping Mobilspill.

Personlig giver til «Speiding for alle»

Du kan  gi støtte til speidergruppas prosjekt «Speiding for alle». Prosjektet skal bidra til at flere barn kan fortsette i speideren, uavhengig økonomi.

Sett inn valgfritt beløp på kontonummer:
2850 07 00027 (
Lillesand Speidergruppe).

Eller bruk Vipps: #139338

NB: Merk innbetaling med «Gave-speiding for alle».

Dette er en egen pott som er øremerket  til de som trenger hjelp med leirkontingent, medlemskontingent og utstyr. Alle barn bør ha mulighet for å delta i speideren, uavhengig økonomi. Ingen skal slutte i speideren fordi det er for dyrt!

Les mere om prosjektet «Speiding for alle»

Tusen takk for ditt bidrag!