for foreldre_800x330

Bli speider!

Eventyrene venter på deg

Be scout now

Bli speider i Lillesand speidergruppe!

Foto: Thomas Markento Andresen

Speideren er vennskap, mestring og friluftsliv. Du får oppleve mye moro sammen med andre som liker å være ute i naturen året rundt. I speideren gjør vi det meste, alt fra å tenne bål, padle kano og bygge trehytte, til å lage video, klatre i trær og dra på leir i Norge eller utlandet.

Vi tar vanligvis inn nye medlemmer på høsten, men det kan også skje fortløpende, litt avhengig av hvor mange det til en hver tid er i enheten og tidspunktet på året.

For å bli med fyller du inn registreringsskjema her til høyre (eller åpne skjema i ny fane). Informasjonen lagres i vårt medlemssystem, og du vil automatisk havne på venteliste. En av våre speiderledere vil sende deg svar innen 1-2 uker.

Ta gjerne kontakt, hvis du har spørsmål:  send oss en melding allerede i dag!

Informasjon om våre speideraktiviteter og medlemskontingent finner du her: INFORMASJON TIL SPEIDERE OG FORELDRE
Her kan du også se vanlige spørsmål og svar som foreldre og andre måtte ha.

Lillesand speidergruppe har aktiviteter for jenter og gutter i alderen 6 – 25 år.
I dag har Lillesand speidergruppe over 100 medlemmer fordelt på følgende fem enheter:
Bevere:          (1.- 2. klasse)
Småspeidere   (3. – 4. klasse)
Stifinner         (5. – 7. klasse) (De yngste i troppen.)
Vandrer          (8.-10. klasse) (De eldste i troppen.)
Roverlag         (videregående skole og eldre)