Gratulerer til vinnnere av Talljakten!

16 mai, 2020 av Lillesand speidergruppe

Heldige vinnere av Talljakten 2020

I april inviterte Lillesand speidergruppe til TALLJAKTEN med 7 ulike fot- og sykkelturer i og rundt Lillesand.
Dette var en aktivitet for alle Lillesandere (både speidere og ikke-speidere). Alle deltakere ble med i trekningen av fine premier, og her er de tre heldige vinnerne:

1. premie (hengekøye):  Jonas Kiedaisch
2. premie (skikes/rulleskøyter): Henriette Skalle
3. premie (skikes): Lilje Uleberg

I tillegg fikk alle deltakerne flotte premier: Drikkeflasker, speidersekk, speiderbok og matbokser.

Å besøke alle 7 postene var en utfordrende oppgave.  Speidergruppa er imponert over innsatsen til alle barn og voksne som har gjennomført hele Talljakten. Stor speiderapplaus!

For å delta i Talljakten måtte man finne 7 poster rundt omkring i Lillesand kommune, og samle på tallene som stod på hver post. Ved å sende inn summen av tallene til speidergruppa, ble man med i trekningen av fine premier.
Noen oppdaget sikkert nye flotte turområder som de ikke hadde besøkt tidligere. Selv om postene nå er fjernet, anbefaler vi å prøve de 7 turene. Lillesand kommune har mange skjulte skatter! (se beskrivelse av turene lenger nede)

Turtips: De syv postene var plassert på følgende steder

En spesiell takk til Monica Steinsvik som har koordinert Talljakten, Steffi Kiedaisch som laget postene, og ledere som hang opp/tok ned poster.