Innkalling til Årsmøte / Gruppeting 4. mars 2021

1 mars, 2021 av Lillesand speidergruppe

I henhold til Norges speiderforbunds lover § 2-2 innkalles det til gruppetingets årsmøte i Lillesand speidergruppe.

Til: speidere, rovere og ledere (medlemmer av Lillesand Speidergruppe)

Speidere!: Gruppetinget er øverste myndighet og avgjør mange viktige saker for speideren. Husk at dette er din beste mulighet til å påvirke hvordan speidergruppa drives, så møt opp!

Møtet avholdes digitalt, torsdag 4. mars kl 18

Sted: Møtet gjennomføres digitalt på Teams. Lenke til møtet er sent ut i egen epost (ta kontakt hvs du ikke har fått denne)

Hvis du får problemer med å koble deg på, ring eller send melding til Ingebjørg 91717095 Du trenger ikke å laste ned noe program for å delta i møtet (Teams).

Saker som ønskes behandlet på tinget må være sendt gruppestyret (v/ tonef@hi.no) før 26. februar 2021.

Følgende har stemmerett på årsmøtet: Alle betalende medlemmer over 12 år (som fyller 12 år i 2021). Representanter fra troppens (5.-10. kl) yngre medlemmer (1 pr 10 medlem). Speidere i flokken (3.-4. kl) kan gis møte- og talerett av Årsmøtet/Gruppetinget, men ikke stemmerett. Det er speiderne (medlemmer) som skal møte: Foreldre og foresatte som ikke er medlemmer kan gis møte- og talerett av Årsmøtet/Gruppetinget.

Husk:

• Kom i tide! Møtet starter kl 18, men koble deg på ca 5-10 minutter før (slik at vi kan se at alt virker)
  • Vi vil helst at alle har kameraet på i løpet av hele møtet!
  • Skru av mikrofonen, og hold den av når du ikke skal snakke
  • Trykk på «hånden» når du vil si noe
  • Husk å ha på speiderskjorte og skjerf!

Velkommen

1. Konstituering av gruppetinget
  2. Årsmelding 2020
  3. Regnskap 2020
  4. Budsjett 2021
  5. Valg
  6. Speidergruppas Handlingsplan
  7. Innkomne saker /orienteringer

Last ned Dagsorden og sakspapirer

Last ned årsmelding 2020

Det blir ikke kake i pausen, men speiderlederne serverer en god kahoot!

——————————————————————–

Velkommen!